Pages

Saturday, March 21, 2015

ADUN PKR sedia dihukum oleh PKR kerana menyokong HUDUD.



"Sebagai umat Islam saya wajib sokong hukum Allah (hudud).”

Itu reaksi Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Guchil, Roslan Puteh daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR) mengenai tindakan beraninya membelakangi arahan parti apabila hadir pada sesi pembahasan dan menyokong Rang Undang-undang Kanun Jenayah Syariah II 1993 (Pindaan 2015) di Dewan Undangan Negeri (DUN) semalam.

Dalam masa sama Roslan turut mengakui beliau menjadi salah seorang daripada 44 ADUN ma­sing-masing daripada Pas dan Barisan Nasional (BN) yang sebulat suara menyokong pindaan tersebut diluluskan.

“Saya mengakui membelakangi parti. Setakat ini saya masih belum menerima apa-apa surat rasmi mengenainya (tindakan) dan difahamkan mesyuarat bagi memutuskan tindakan bakal dikenakan terhadap saya akan diadakan pada Isnin ini,” katanya ketika dihubungi di sini hari ini.




IKLAN BERBAYAR - SMS [ IKLAN] send 0199910 5222
Nabi Muhammad bersbda,’’Rumah tanpa kurma bagai rumah tanpa makanan.’’ Diriwayatkan pula bahwa Nabi menyantap mentimun dengan kurma matang. (HR Abu Dawud). Nabi SAW pernah bersabda ; “Barang siapa yang mengikuti sunnahku, bererti dia cinta kepadaku. Dan barang siapa yang cinta kepada ku, maka akan masuk syurga bersamaku.”


BUNCIT?... MIGRAN??... STRESS??... KENCING MANIS??... GOUT??... BUASIR??... STROKE?? KEMBALI KPD PERUBATAN mengikut al-quran dan hadis... http://drsunnah.com