Pages

Thursday, July 9, 2015

PAS mendahului zaman dalam bab UG, PKR dan DAP baru terfikir mengenainya




IKLAN BERBAYAR - SMS [ IKLAN] send 0199910 5222
Nabi Muhammad bersbda,’’Rumah tanpa kurma bagai rumah tanpa makanan.’’ Diriwayatkan pula bahwa Nabi menyantap mentimun dengan kurma matang. (HR Abu Dawud). Nabi SAW pernah bersabda ; “Barang siapa yang mengikuti sunnahku, bererti dia cinta kepadaku. Dan barang siapa yang cinta kepada ku, maka akan masuk syurga bersamaku.”

TG Haji Hadi cadang UG (Unity Government) kepada BN melalui Pak Lah 2008 ketika BN lemah dan BN hilang 5 negeri
Anwar cadang KN (Konsesus Nasional) kepada BN melalui Najib pada tahun 2013, sama konsep dengan UG, ketika BN kuat, PR hilang 2 negeri dari 5 negeri
Lim Kit Siang cadang UG kepada BN melalui Najib pada tahun 2015 ketika DAP lemah dan hanya ada satu negeri di bawah kuasanya, kerusi DAP 9, BN 11, PKR 9, dan PAS 1 di Pulau Pinang. Bila-bila masa kalau PKR gabung dengan UMNO, DAP akan ghaib di P. Pinang.
TG Haji Hadi cadang National UG kepada kerajaan Malaysia pada bulan Mei 2015 dalam satu seminar di Singapura, selepas membentangkan kertas kerja mengenai Konsep dan Pelaksanaan Hudud di Malaysia. Cadangan UG dibuat ketika kerajaan Malaysia sedang sangat lemah, hutang RM800 bilion, cukai GST 6% yang menindas rakyat, kadar jenayah meningkat.
dap ug pas ug

BUNCIT?... MIGRAN??... STRESS??... KENCING MANIS??... GOUT??... BUASIR??... STROKE?? KEMBALI KPD PERUBATAN mengikut al-quran dan hadis... http://drsunnah.com