Hassan Dulu dan Kini - KelateDaily - SuratKoba Pilihe Kito

Latest

STAY WITH US

PLEASE DONATE TODAY. Your generosity preserves knowledge for future generations. Thank you.

TOLONG BERI SUMBANGAN.kemurahan hati anda mengekalkan pengetahuan untuk generasi akan datang.

PLEASE تبرع اليوم. كرمكم يحفظ المعرفة للأجيال القادمة. شكرا لك.

Bank Islam Malaysia Berhad - 08086022170986 - M.Haron

..TQ..

Monday, September 3, 2012

Hassan Dulu dan Kini

Salam semua...



Dulu Mak Long hang cukup kesian, cukup sedih tengok gambaq Hassan Ali yang neh... Mau tak sedih tengok idola dia depa boleh biaq main karom sengsorang. Dah nampak macam silap makan ubat pun ada... Tapi la ni dak dah....

Lain hulu lain parang,
Lain dulu lain sekarang.
Hulu kayu parang panjang,
Dulu pemalu la periang.


Haha... la ni...
Dia dah tak keseorangan lagi...



Dia dah boleh main karom dengan seberapa ramai orang yang dia suka...

Moga Hassan Ali teruih meneruih beristiqomah menjaga akidah ummah...

Sebelum Pak Long undoq diri... ni ada sikit buah tangan Mak Long hang bagi:
(Semua orang tau tak dak sorang pun yang sempurna, tapi tak semua orang tau untuk memahami ketidaksempurnaan orang lain....)
Errr... yang sedondon kat sebelah tu sapa? Hihi...

Wassalam...
http://paklongonline.blogspot.com/