Pages

Thursday, October 18, 2012

Himax5 Alkaline Juice

Jus Alkaline yg mampu merawat pelbagai masalah, antaranya resdung yg paling byk testimoni yg berjaya..
2.Hasil daripada testimoni semalam seorang pelajar yg sering mengantuk semasa dalam kelas, hari ini beliau memberi tahu, berasa segar semasa proses pembelajaran dan mudah memahami ap yg dibelajar..
3.Allahuakbar!..lps Isyak td mnjalani terapi resdung mggunakn HIMAX5 Juice bsama Zhuan.kluar sgala mslh resdung shingga mngalami muntah kahak slma 1/2 jam..hasilnya adalah anugerah Yg Maha Mencipta..
#perit sketika,lega slps slesai..
4.Alhamdulillah Himax5 ternyata penawar serbaguna. Boleh juga menghilangkan JERAWAT dan BINTIK-BINTIK HITAM di muka anda dengan cara mencampurkannya dengan air bersih dan dimasukkan ke dalam botol spray yang kecil. Spray ke muka anda. Insya Allah mujarab. Boleh juga dispray ke tubuh badan bayi yang baru dilahirkan bagi mengelakkan terkena PENYAKIT KUNING
5. testimoni y simple.. masa selsema n bersin y sangat teruk,sapu kn setitik himax5 pada hidung. alhamdulillah x sampai seminit,dah x bersin dah.. tq Eyefa Eyefi sbb bawa himax5 bersama..
6. En adnan telah lama menderita sakit ghout. Buku lali kanan dan blkg pelipatan kiri terasa sangat sakit. Sewaktu program rawat sihat di jertih beliau telah menyapu pati himax5 ke bhgn tersebut dan minum sebotol air penawar himax5. Dlm masa 15minit beliau terasa sakit tadi berkurangan. Alhamdulillah.
Lagi testimoni : http://www.facebook.com/groups/349937348432465/