Pages

Sunday, August 11, 2013

Surat Terbuka Kepada Penganti TG Nik Aziz

Oleh : Red Judge
Ada sedikit nota untuk barisan pengganti YB Tok Guru Nik Aziz yang baru supaya mereka buat kerja dengan lebih cergas lagi.

Lee Kuan Yew tinggal barisan pengganti dia yang menghasilkan duit Singapore Dollar yang makin kukuh. Sekarang ni satu dollar Singapore semakih kukuh berbanding Ringgit Malaysa. Dah lebih RM2.50 bagi satu dollar.

YABhg Tun Dr. Mahathir ewek dari Lee Kuan Yew. Dia tinggalkan barisan pengganti yang menghasilkan duit ringgit yang makin lemah berbanding dollar Singapore.

YB Tok Guru Nik Aziz tinggalkan barisan pengganti yang buat kerja undur ke belakang. Mereka memperhalusi sesuatu yang telah diperhalusi. YB Tok Guru Nik Aziz ni ewek benar.

Ambo syor kepada barisan pengganti YB Tok Guru Nik Aziz supaya menjadi lebih bijaksana lagi. Buktikan YB Tok Guru Nik Aziz jauh lebih hebat dari Lee Kuan Yew dengan tindakan kalian yang lebih cergas, hebat dan bijaksana.

Jika kalian masih tak berubah, jelaslah kalian nak malukan YB Tok Guru Nik Aziz. Kalian tidak sayang YB Tok Guru Nik Aziz. Kalian mengesahkan kata-kata ambo yang YB Tok Guru Nik Aziz ni ewek benar.
.

IKLAN BERBAYAR - SMS [ IKLAN] send 013 991 0717


Nabi Muhammad bersbda,’’Rumah tanpa kurma bagai rumah tanpa makanan.’’ Diriwayatkan pula bahwa Nabi menyantap mentimun dengan kurma matang. (HR Abu Dawud). Nabi SAW pernah bersabda ; “Barang siapa yang mengikuti sunnahku, bererti dia cinta kepadaku. Dan barang siapa yang cinta kepada ku, maka akan masuk syurga bersamaku.”


BUNCIT?... MIGRAN??... STRESS??... KENCING MANIS??... GOUT??... BUASIR??... STROKE?? KEMBALI KPD PERUBATAN mengikut al-quran dan hadis... http://drusilastore.blogspot.com