Pages

Thursday, December 12, 2013

Tahniah : Kabinet PAS Selangor 2013 - 2015

Perhubungan PAS Negeri Selangor telah mengadakan mesyuaratnya yang pertama sejak Muktamar PAS 2013.

Sepertimana yang dikehendaki oleh Perlembagaan PAS, berikut adalah perlantikan-perlantikan yang dilakukan malam tadi untuk memimpin PAS Selangor bagi sessi 2013-15,

Timbalan Pesuruhjaya 1 - YB Ustaz Sallehin Mukhyi
Timbalan Pesuruhjaya 2 - YB Mohd Shafie Ngah
Timbalan Pesuruhjaya 3 - YB Dr Siti Mariah Mahmud
Setiausaha - YB Mohd Khairuddin Othman
Bendahari - YB Dr Ahmad Yunus Khairi
Pengarah Pilihanraya - Cikgu Jaafar Shamsuddin
Ketua Penerangan - YB Haji Zaidy Abdul Talib
Penolong Setiausaha 1 - Muhd Azeman Muhd Yunus
Penolong Setiausaha 2 - Khairulfami Matsom
Penolong Setiausaha 3 - Azri Mohd Arish

Sebelum ini, Pesuruhjaya telah dilantik oleh Presiden PAS melalui Mesyuarat Jawatankuasa Kerja PAS Pusat pada 1 Disember 2013.

Sementara Ketua Dewan Pemuda PAS Selangor, Ustaz Syarhan Humaizi Abdul Halim dan Ketua Dewan Muslimat PAS Kawasan, Hajjah Wan Hasrina Wan Hasan telah dipilih pada Muktamar Dewan masing-masing.

Saf kepimpinan PAS Selangor sama ada yang dipilih atau dilantik ini merupakan gandingan dari pelbagai kepakaran dan latar belakang.

Terdapat Ulamak, doktor, peguam, peguam syari'e, arkitek, pendidik, ahli perniagaan dan aktivis masyarakat yang menganggotai saf kepimpinan tersebut.

Harapan rakyat terhadap PAS di Selangor adalah begitu tinggi dan saf kepimpinan ini akan memastikan agar harapan rakyat itu dapat dipenuhi.

Iskandar Abdul Samad
Pesuruhjaya PAS
Negeri Selangor
11 Disember 2013

.

IKLAN BERBAYAR - SMS [ IKLAN] send 013 991 0717


Nabi Muhammad bersbda,’’Rumah tanpa kurma bagai rumah tanpa makanan.’’ Diriwayatkan pula bahwa Nabi menyantap mentimun dengan kurma matang. (HR Abu Dawud). Nabi SAW pernah bersabda ; “Barang siapa yang mengikuti sunnahku, bererti dia cinta kepadaku. Dan barang siapa yang cinta kepada ku, maka akan masuk syurga bersamaku.”


BUNCIT?... MIGRAN??... STRESS??... KENCING MANIS??... GOUT??... BUASIR??... STROKE?? KEMBALI KPD PERUBATAN mengikut al-quran dan hadis... http://drusilastore.blogspot.com