Pages

Wednesday, February 19, 2014

isu sebenar - kes bapak report polis pasal guru rotan anak dia

Ingat tak lagi kes bapak report polis pasal guru rotan anak dia.. ini penjelasan sebenar.. !!

Korang ingat lagi tak kes bapak budak buat report polis sbb anak dia kena pukul dengan cikgu dlu2...?? Okay ni kisah sebenar apa yang berlaku.... admin baru dapat info drpd Tengku Ess. Mohon kalian sebarkan.

Btw, pihak admin memohon beribu kemaafan kepada mana-mana pihak terutamanya kepada keluarga mangsa kerana sebelum ini telah berlaku salah faham dalam penyebaran berita. Kami memohon maaf dan akan memastikan sumber kami sahih terlebih dahulu sblm disebarkan.

Terima kasih.

-joekacak-


PENJELASAN SEBENAR KES TERSEBUT.. ANYWAY JOM KITA TERJAH SEKOLAH YANG DOK SIMPAN CIKGU BANGANG TU PULAK... ORANG SURUH MENGAJAQ YG DOK EMOSIONAL BANTAI MURID TU APA SAL.. DAN PADA GURU BESAQ PULAK AWAT DOK FREEZE KAN KES TU PULAK JADILAH ORANG TENGAH YANG BAIK...
.

IKLAN BERBAYAR - SMS [ IKLAN] send 0199910 5222
Nabi Muhammad bersbda,’’Rumah tanpa kurma bagai rumah tanpa makanan.’’ Diriwayatkan pula bahwa Nabi menyantap mentimun dengan kurma matang. (HR Abu Dawud). Nabi SAW pernah bersabda ; “Barang siapa yang mengikuti sunnahku, bererti dia cinta kepadaku. Dan barang siapa yang cinta kepada ku, maka akan masuk syurga bersamaku.”


BUNCIT?... MIGRAN??... STRESS??... KENCING MANIS??... GOUT??... BUASIR??... STROKE?? KEMBALI KPD PERUBATAN mengikut al-quran dan hadis... http://drusilastore.blogspot.com