Pages

Saturday, October 18, 2014

AMK MERAYU KEPADA PAS

AKHIRNYA AMK MERAYU AGAR PAS DAN DAP TURUT SERTA MEMBERIKAN SOKONGAN KEPADA DSAI DALAM KES LIWAT II.


Akhirnya AMK sudah sedar dari lamuan mimpi khayalan syok sendiri merasakan diri itu hebat dan mendapat sokongan padu rakyat terutamanya anak-anak muda ... akui yang kekuatan AMK kini tidaklah seberapa tetapi bunyi kokok jantan nyaringnya cukup kuat tapi habuk pun tarak!!!!

Akui secara terbuka jika AMK mau maju dan mampu menambat hati anak-anak muda, mau tidak mau kena berkerjasama dengan Dewan Pemuda PAS dan DAPSY.

Kalau sekadar AMK sahaja, maaf cakap ... jumlah yang hadir rasanya lebih ramai lagi perhimpunan anjuran PERKASA, Isma hatta JATI.

Tahniah diucapkan kerana sedar dan terima kebenaran dan sudah balik kebumi menerima realiti.

Sebab itu bila ada pecacai memaki hamun Omak sebab menghebahkan kenyataan dan kebenaran, Omak mengambil sikap mendiamkan diri sebab mau masa akan menentukan segala-segalanya.

Tiada ruginya merendah diri mohon pertolongan dan bantuan rakan-rakan jika sedar kekuatan diri tidak sehebat mana.

Hentikan menyakitkan hati rakan-rakan dengan serangan dan sindiran bertali arus ... Jangan pula nanti bersikap melepaskan anjing tersepit  .. bila sudah selesai, mula balik menyakitkan hati rakan ... buatlah langkah memperkukuhkan ukhwah demi kekuatan gagasan.

Angkatan Muda Keadilan (AMK) mengharap agar PAS dan DAP akan turut serta menunjukkan solidariti terhadap Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam kes Liwat II pada 28 dan 29 Oktober depan.

Naib Ketua AMK Mohd Radzlan Jalaludin berkata, sebagai kawan, beliau berharap pemuda PAS dan DAP akan menyertai perhimpunan itu demi untuk mengukuhkan lagi hubungan antara Pemuda Pakatan.

Pada sidang akhbarnya, beliau turut mengumumkan seramai 300 ahli AMK akan berperanan sebagai skuad keselamatan bagi mengelakkan daripada berlakunya kejadian yang tidak diingini pada tarikhh berkenaan.
KEBENARAN ITU PAHIT .. KEADILAN ITU PERIT ... PERJUANGAN ITU SAKIT... RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH .. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DI TOLAK.



IKLAN BERBAYAR - SMS [ IKLAN] send 0199910 5222
Nabi Muhammad bersbda,’’Rumah tanpa kurma bagai rumah tanpa makanan.’’ Diriwayatkan pula bahwa Nabi menyantap mentimun dengan kurma matang. (HR Abu Dawud). Nabi SAW pernah bersabda ; “Barang siapa yang mengikuti sunnahku, bererti dia cinta kepadaku. Dan barang siapa yang cinta kepada ku, maka akan masuk syurga bersamaku.”


BUNCIT?... MIGRAN??... STRESS??... KENCING MANIS??... GOUT??... BUASIR??... STROKE?? KEMBALI KPD PERUBATAN mengikut al-quran dan hadis... http://drsunnah.com