Pages

Tuesday, December 22, 2015

Iklan

AGROGEN WATER TREATMENT SYSTEM - RM2999.00
Mineral + Kalogen + Kalsium + Alkali + Hidrogen
MISSION: Fardhu Kifayah – Menyelamatkan Uamat Islam Dari Penggunaan Mesin Penapis Air / Water Treatment System Yang Tidak Mendapat Pengiktirafan Halal oleh JAKIM.

11999036_431351713719426_4069650186162801331_n12004131_431351733719424_6775690896406113307_nagrogenwtsMENCARI YANG HALAL ITU WAJIB
Kebanyakkan penapis air dipasaran hanya mengeluarkan air R.O (tanpa zat) atau air mineral beralkali. Oleh itu, Black Gold Resoruces (agronetbiz) atas kerjasama pihak Pengeluar dan UPSI telah menjalankan R&D dan telah berjaya menghasilkan inovasi penapis air yang pertama di Malaysia yang bukan sahaja mengeluarkan air bermineral, alkali, kalogen dan hidrogen malah mengeluarkan air berkalsium.
Kalsium amat diperlukan oleh tubuh, tulang dan gigi terutama kepada kanak-kanak dan orang dewasa.
Selain itu kandungan alkali pula bagi membantu untuk meneutralkan asid dalam badan, memudahkan sistem pencernaan, membantu untuk diet, anti penuaan dan khasiat lain.
MENGAPA PENAPIS AIR AGROGEN WTS BERBEZA DENGAN PRODUK LAIN
1. Pihak Pengeluar tidak menggunakan tulang haiwan bagi katrij seramik dan katrij karbon.
2. Pihak Pengeluar tidak menggunakan tulang haiwan dan batu kapor untuk bagi katrij karbon dan katrij siramik. Katrij Karbon kami menggunakan tempurung kelapa yang dimampatkan dan diimport dari Filipina, manakala Katrij seramik hanya menggunakan cengkerang laut.
3. Pengunaan tulang haiwan boleh menjadikan air itu tidak suci kerana tulang haiwan yang digunakan tidak diketahui statusnya sama ada ia disembelih atau jenis tulang haiwan yang disahkan haram.
4. Sesetengah produk di pasaran, tempoh hayat gantian katrij dalam 1 tahun mencapai sehingga RM400.00 atau lebih dan melibatkan 2 atau 3 katrij dalam setahun, sedangkan syarikat kami hanya memerlukan belanja kurang dari RM98.00 untuk tempoh 1 tahun pertama.
5. Harga yang Terendah dan mampu milik sekaligus peluang mencipta pendapatan infiniti. Penapis Air kini merupakan keperluan rumahtangga dan bukan lagi kemewahan
6. PH air yang hampir menyamai air Zam Zam.
7. Boleh membantu menyelesaikan pelbagai penyakit seperti sakit-sakit sendi, darah tinggi, kencing manis, gout, membantu meneutralkan asid dalam badan dan sebagainya.
8. Penyelenggaraan yang mudah dan murah kerana tidak menggunakan elektrik.
9. Walaupun baru di perkenalkan Ogos 2015, kesedaran halal dan toiyiba dijangka 2000 Penapis Air Terjual sehingga Disember 2016.
10. Peluang menggunakan produk Muslim dan menjadi pililhan perniagaan untuk usahawan muslim.
KEBAIKAN MENGGUNAKAN AGROGEN WTS
• Menyingkirkan toksin dari badan
• Memperbaiki metabolisme dan pertahanan badan
• Membantu perpeluhan, melegakan panas badan Mencegah masalah jantung
• Membantu pengaliran darah
• Mencantik, melembabkan serta merawat masalah kulit
• Melambatkan pigmentasi penuaan Merawat masalah urinary, batu karang, gout.
• Menguatkan tulang dan gigi
• Mencegah senggugut
• Melindungi otot jantung
• Membantu mengurangkan kesakitan dan geseran sendiri
• Mengelakan pereputan tulang seperti osteoporosis
• Baik untuk mata dan daya ingatan
• Mengurangkan rasa kebas, lenguh dan membaiki kualiti tidor



IKLAN BERBAYAR - SMS [ IKLAN] send 0199910 5222
Nabi Muhammad bersbda,’’Rumah tanpa kurma bagai rumah tanpa makanan.’’ Diriwayatkan pula bahwa Nabi menyantap mentimun dengan kurma matang. (HR Abu Dawud). Nabi SAW pernah bersabda ; “Barang siapa yang mengikuti sunnahku, bererti dia cinta kepadaku. Dan barang siapa yang cinta kepada ku, maka akan masuk syurga bersamaku.”


BUNCIT?... MIGRAN??... STRESS??... KENCING MANIS??... GOUT??... BUASIR??... STROKE?? KEMBALI KPD PERUBATAN mengikut al-quran dan hadis... http://drsunnah.com