Pages

Wednesday, June 14, 2017

Himpunan Fastaqim 2.0

1. KEBANGKITAN ummat Islam untuk melihat tegaknya keadilan, keamanan dan kesejahteraan bersama Islam terus marak di bumi bertuah ini. Meskipun di satu sudut, kedengaran suara nakal yang mengganggu perjuangan ini, namun tidaklah mampu menghalang kemaraannya.
2. PAS yang menjadi tonggak kebangkitan ummah, terus meredah cabaran angkara petualang dan menongkah arus liberalisasi. Negara pernah menyaksikan gelombang hijau semarak FASTAQIM di Stadium Sultan Muhammad IV Kota Bharu Kelantan pada 17 Oktober 2015, ketika bangkit dari kejutan pasca pengkhianatan G18.  
3. Kini gelombang dijangka lebih besar bakal melanda negara. Membentuk Tsunami Hijau mengangkat kemuliaan ummah dan mempersada kesejahteraan bersama Islam.
4. FASTAQIM 2.0, Insyaallah akan menjulang panji kebangkitan dan menobatkan maruah ummah bersama perjuangan Islam. Memintas segala percubaan untuk menghina, memperkecil, menentang dan menolak perjuangan Islam, justeru HIMPUNAN FASTAQIM 2.0 diumumkan tarikh dan tempatnya iaitu:
Program: FASTAQIM 2.0
Tarikh: 30 September 2017
Hari: Sabtu
Masa: 8.00 am - 11.55 pm
Tempat: Terengganu Darul Iman
(spesifik area akan dimaklumkan kemudian)
fastaqim25. Tanda dalam diari masing-masing dengan Artline Permanent Marker Pen bahawa 30 September 2017 adalah hari gelombang hijau FASTAQIM 2.0.
Nasrudin Hassan
Pengerusi Fastaqim 2.0
=====================================


SASARAN KELATEDAILY 2017 
- RADIO ONLINE, TVONLINE, 
BANTUAN KEPADA YG MENERIMA, 
PENGURUSAN KELATEDAILY 
- SUMBANGAN DIPERLUKAN - 
BOLEH DISALURKAN MENGUNAKAN 
AKAUN PAYPAL - kelatedaily@gmail.com - 
Akaun Admin - Maybank - 112080586371 (Mahadi)