Pages

Sunday, October 7, 2012

Himax5 Dari kelate perlukan pengedar

“Produk Himax5 mampu menangani masalah asid di dalam tubuh badan kerana ia mengandungi molekul air kecil dan bersifat alkali serta menguraikan sisa asid terkumpul dalam tubuh menerusi sistem pencernaan, perpeluhan dan pernafasan : https://www.facebook.com/himax5alkaline- tanya SMS 013 929 9944


Syarikat pengeluar produk berasaskan air Zam-Zam, Drk Network
menerusi jenama Himax 5 optimis capai jualan 50,000 kotak dalam tempoh enam bulan, sekali gus melengkapkan 100,000 kotak jualan keseluruhan sepanjang 2012.
Ketua Pegawai Eksekutifnya, Mohd Khairul Amizi Husin, berkata, jualan Himax 5 mendapat sambutan menggalakkan daripada pengguna sekitar Kelantan dengan jualan mencecah 7,000 kotak dalam tempoh dua bulan.
“Selain Kelantan, jenama ini juga boleh diperoleh di Selangor dan Sabah menerusi pengedar sah.
“Kami juga menerima permintaan yang banyak daripada pelanggan seluruh negara. Bagi meluaskan pasaran ke seluruh negara, kami mengalu-alukan mana-mana individu yang berminat menjadi pengedar dengan menghubungi kami,” katanya yang memperkenalkan jenama Himax 5 sejak Disember tahun lalu.
Menurutnya, jenama itu juga kini dalam proses menerokai pasaran peringkat antarabangsa yang didahului dengan Indonesia pada suku ketiga 2012.
“Berikutan sambutan itu, kami akan menambah baik kualiti jenama dari segi pembungkusan dan penjenamaan.
“Dalam masa sama, kami juga dalam proses membina kilang baru di Kota Bharu,” katanya.

 
--> --> -->