Pages

Saturday, September 27, 2014

3 exco PAS tiada masalah beri sumbangan maksimum

HARAKAHDAILY | .
KUALA LUMPUR: PAS Selangor yakin mampu memberikan sumbangan maksimum kepada kerajaan negeri di bawah kepimpinan menteri besar, Mohamed Azmin Ali walaupun bilangan dikurangkan kepada tiga berbanding empat orang sebelum ini.

Setiausahanya, Mohd Khairuddin Othman berkata, ini berikutan rekod prestasi exco daripada PAS sebelum ini membuktikan mereka mampu menggalas tanggungjawab yang diamanahkan bagi melicinkan pentadbiran kerajaan negeri dan memberikan perkhidmatan terbaik kepada rakyat, lapor Selangor Kini.

“Dua muka lama dan termasuk seorang muka baru Exco PAS mampu menyumbang semaksimum mungkin dan berkerja bersama menteri besar yang baru dengan efektif.

“YB Iskandar dan Dr Ahmad Yunus khasnya sudah memiliki pengalaman menguruskan isu berkaitan portfolio masing-masing sebelum ini dengan prestasi yang cemerlang,” katanya yang juga Adun Paya Jaras ketika dihubungi Selangor Kini, hari ini.
Semalam, Azmin mengumumkan tiga Adun PAS dilantik sebagai exco iaitu Iskandar Abdul Samad (Chempaka), Dr Ahmad Yunus Hairi (Sijangkang) dan Zaidy Abdul Talib (Taman Templer)..

IKLAN BERBAYAR - SMS [ IKLAN] send 0199910 5222
Nabi Muhammad bersbda,’’Rumah tanpa kurma bagai rumah tanpa makanan.’’ Diriwayatkan pula bahwa Nabi menyantap mentimun dengan kurma matang. (HR Abu Dawud). Nabi SAW pernah bersabda ; “Barang siapa yang mengikuti sunnahku, bererti dia cinta kepadaku. Dan barang siapa yang cinta kepada ku, maka akan masuk syurga bersamaku.”


BUNCIT?... MIGRAN??... STRESS??... KENCING MANIS??... GOUT??... BUASIR??... STROKE?? KEMBALI KPD PERUBATAN mengikut al-quran dan hadis... http://drsunnah.com