Pages

Saturday, September 27, 2014

Sebuah Kampung yang Muncul Dari Kubur: Perkampungan ‘Berhantu’ Yang Muncul Selepas 5 Tahun Tenggelam..

// // Leave a Comment


China – Pada tahun 2008, Sebuuah kampong di Beichuan County, Sichuan Province China, telah mengalami satu bencana alam yang amat teruk iaitu gempa bumi yang berukuran 8.0 magnitud. Akibat daripada bencana tersebut, sebuah tasik telah terbentuk dan mengakibatkan seluruh perkampungan itu telah ditenggelami air. 

Selepas 5 Tahun bencana dahsyat itu berlaku, tebing tasik yang terbentuk akibat gempa bumi itu telah rosak sekaligus menyebabkan air di tasik itu mengalir keluar sehingga mengakibatkan banjir besar yang beraku dalam tempoh 50 tahun. Akibat daripada pengaliran keluar air tasik itu, perkampungan yang ditenggelami air 5 tahun lalu muncul sehingga orang tempatan di sekitar kawasan tersebut mengelarkan ianya kampong yang muncul dari kubur dan seperti perkampungan ‘berhantu’. 

Lihat beberapa gambar dibawah..













.

IKLAN BERBAYAR - SMS [ IKLAN] send 0199910 5222
Nabi Muhammad bersbda,’’Rumah tanpa kurma bagai rumah tanpa makanan.’’ Diriwayatkan pula bahwa Nabi menyantap mentimun dengan kurma matang. (HR Abu Dawud). Nabi SAW pernah bersabda ; “Barang siapa yang mengikuti sunnahku, bererti dia cinta kepadaku. Dan barang siapa yang cinta kepada ku, maka akan masuk syurga bersamaku.”


BUNCIT?... MIGRAN??... STRESS??... KENCING MANIS??... GOUT??... BUASIR??... STROKE?? KEMBALI KPD PERUBATAN mengikut al-quran dan hadis... http://drsunnah.com