Pages

Sunday, September 28, 2014

Tengku Razaleigh Hamzah menjawab cerita sebenar

oleh : Ahmad Amzad Hashim

Tengku Razaleigh Hamzah menjawab cerita sebenar isu 3 batu nautika yang diratib oleh UMNO.
Pada minit ke 5 dalam video di bawah beliau menjelaskan bahawa kerajaan telah menyelesaikan masalah perbezaan dalam tuntutan Sabah dan Sarawak dengan mana mana negeri lain yang mengeluarkan minyak ( Terengganu dan Kelantan) dengan mengadakan perjanjian pindah hak terhadap hasil masa depan " Vesting Deed Agreement".

Dengan adanya Vesting deed agreement, tuntutan Terengganu dan Kelantan adalah sama tarafnya dengan Sabah dan Sarawak tanpa perlu sebarang pindaan perlembagaanpun.

UMNO menafikan hak Terengganu dan Kelantan yang 90% lebih rakyatnya melayu semata mata atas tujuan poltik. Politik UMNO menggadaikan hak Terengganu dan Kelantan untuk menikmati pembangunan yang lebih pesat yang sepatutnya menaikkan taraf negeri negeri melayu ini agar sekurang kurangnya sama maju seperti di negeri2 pantai barat Semenanjung


IKLAN BERBAYAR - SMS [ IKLAN] send 0199910 5222
Nabi Muhammad bersbda,’’Rumah tanpa kurma bagai rumah tanpa makanan.’’ Diriwayatkan pula bahwa Nabi menyantap mentimun dengan kurma matang. (HR Abu Dawud). Nabi SAW pernah bersabda ; “Barang siapa yang mengikuti sunnahku, bererti dia cinta kepadaku. Dan barang siapa yang cinta kepada ku, maka akan masuk syurga bersamaku.”


BUNCIT?... MIGRAN??... STRESS??... KENCING MANIS??... GOUT??... BUASIR??... STROKE?? KEMBALI KPD PERUBATAN mengikut al-quran dan hadis... http://drsunnah.com